POPADSMP3

My Market: Πώς έκαναν την κρίση ευκαιρία

Η αγορά των σούπερ μάρκετ βρίσκεται σε μια μεταβατική καμπή. Εξαγορές συγχωνεύσεις και αναδιάρθρωση δικτύων σχηματοποιούν τα νέα δεδομένα. Συγχρόνως, οι αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών επιβάλει αναπροσαρμογή ακόμα στην επιλογή των προσφορών αλλά και της τιμολογιακής πολιτικής. Μια λαϊκή ρήση λέει: «ο καλός καπετάνιος στην κρίση φαίνεται». Το 2016 ήταν μια χρονιά προκλήσεων, καθώς ολοκληρώθηκαν 60 περίπου ανακαινίσεις, ενώ μέσα στο 2017 θα ολοκληρωθούν άλλες 45 και θα εγκαινιαστούν και δέκα νέα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα. Τη χρονιά που πέρασε η My Μarket επένδυσε στις ανακαινίσεις των καταστημάτων, στην εκπαίδευση χιλιάδων ανθρώπων που υποδέχθηκε στον οργανισμό και έδωσε έμφαση τόσο στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της σε όλα τα επίπεδα όσο και στις συνεχείς προσφορές και χαμηλές τιμές προς όφελος των καταναλωτών. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι καταναλωτές «επιβραβεύουν» τα  My Market, εκτιμώντας τον τρόπο που χειρίστηκαν την εξαγορά της Βερόπουλος. Οι καταναλωτές στ ...

Δημοφιλέστερες Ειδήσεις